Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Lena - 14 juli 2010 16:07

Jag köpte ett citronträd i våras och ville ge denna en chans hemma hos mej ute på uteplatsen. Och kan ni tänka er att igår såg jag 2 citroner på trädet. Helt otroligt att detta funkar hemma hos mej!

Fotona jag tog var inte så fina i skärpan (jag blev så till mej att jag glömde bort detta).


          


Jag passar på att visa min paprikaplanta som växer och frodas.


  


Här har jag satt en mangokärna.   


Jag satte granatäpple för skoj skull och de har blivit så här:

  



Jag skrev förra gången att jag skulle börja med bandbroderi men jag har bara tänkt på att jag behöver ett tidningsställ. Det måste gå att göra en av tågvirke. Inte rund utan fyrkantig eller som en rektangel. Så jag har nu börjat med detta istället. 

  

Har inte hunnit längre för symaskinen krånglar hela tiden. Det är nog dags att pensionera den efter 26 år trogen tjänst.

Om någon har ett bra tips på en bra symaskin som funkar på det mesta inom lappteknik får ni gärna höra av er.   

Presentation


Quiltdivans blogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hej

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/28/28796xf3z4sbjdh.gif[/img][/url]

Ovido - Quiz & Flashcards