Alla inlägg under april 2015

Av Lena - 6 april 2015 01:40

 Ja då är nästan påsken slut föri år. Det går så fort.

Köpte mig tyg till bordstabletter som passade för påsken och de blev klara.  

 

Har haft en flicka hos mig på snart 10 år och hon har sytt en kudde hos mig. Sååå duktigt gjort!!!

 

 


Några väskor är sydda också

 

 

En stickväska igen.......


S  


När jag var nere hos Öresundskviltarna för ett tag sedan fick jag ett mönster på en uggla som man hade sina nycklar i.

 

Lite stickning också.....

 

 

Åhhhh...... måste bara nämna att jag och min kära Tommy var i Grekland för första ggr i mitt liv i höstas!!!

Ja Tommy har varit i Grekland förrut. Det blev Kreta. Vilket underbart ställe.....

Fick köpa mig en resväska först....

 

 

 

 

Min goa   Tommy.

 

Otroligt fina olivträd och citronträd som fanns överallt.

  

Vi var på Chaniakusten. Otroligt fint!   

Så nu får vi hoppas på varmare väder framöver!

Ha det gott  


Presentation


Quiltdivans blogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hej

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/28/28796xf3z4sbjdh.gif[/img][/url]

Skapa flashcards