Alla inlägg under januari 2012

Av Lena - 3 januari 2012 11:32

Då var det nytt år och nya ideer förhoppningsvis. Man hann inte att sy så mycket under december månad. Tiden sprang iväg. Det kan nog många instämma i.

Jag hade tänkt att sy juldukar men så långt kom jag inte så de får vänta till detta år att sys.

Däremot  hann jag med 2 dukar som är från AnaAka mönster:

 


Mina dukar blev såhär:

   

   

Den sista duken är tyg från Modas Javaserie av Deb Strain.



Vi har ju tagit hand om 2 kattdamer som sprang utanför vårt som ingen kändes vid. Den första vi tog hand om var väldigt "lugn" ibörjan.(Om man nu kan kalla det för lugn)

Men när den andra katten kom i somras så var hon riktigt vild. Hon var inte van vid människor alls. Det var bara mat som hägrade.

Nu är hon lugn som en filbunke och söker kontakt hela tiden.

När jag sitter och syr så ser det ofta ut så här:

   


Jag vill passa på att önska en god fortsättning på det nya året!

Ha det gott   

Presentation


Quiltdivans blogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hej

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/28/28796xf3z4sbjdh.gif[/img][/url]

Skapa flashcards