Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Lena - 15 januari 2011 11:27

Då var det dags för lite uppdatering. 

I höstas var jag i Älvsjö på symässan och då hittade jag ett mönster av Bunny Hill som heter "Katten Arnie" som jag blev frälst i.

Kände på nyåret att nu var det dags för denna katt att komma till liv.

Så jag började och när jag kom till slutklämmen med ögonen så kom "problemen".

Jag hade bara vanliga små skjortknappar i olika färger som jag sydde dit. 

Men när jag tittade på katterna så såg det ut som de hade solglasögon på sej istället.

  


Det var väl inte fel på det men det störde mej lite. 

Så jag hittade istället små tryckknappar i mina gömmer och satte dit. 

Och dessa ögon fick det bli.


  

Innan jul sydde jag 2 små bonader till toan och duschen. Allt är klart utom att jag inte sytt fast dekorationen som ska vara enligt mönstret av "Vera´s mönsterDesign". Men jag har inte riktigt bestämt mej om det blir dessa dekorationer som ligger på eller om det blir några andra. Vi får se.

  

  


Nu har jag vågat mej på att gå in på Ebay och budaoch även betala med paypal. Men oj vad smidigt det är och väldigt billigt är det också. 

Här är lite inköp jag gjort sen sist:

                 Och mer lär det bli som kommer hem i brevlådan. Jag väntar på ytterligare fler brev som ska komma. 

Ha det gott i snön  

Presentation


Quiltdivans blogg

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

hej

[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl6.glitter-graphics.net/pub/28/28796xf3z4sbjdh.gif[/img][/url]

Skapa flashcards